fredag 31. oktober 2008

Jungel blogg


Jeg synes workshopen var bra, det var morsomt at vi læret en dans. Jeg syntes foredraget til Adil var spesielt bra. Det at han forteller om oppveksten og at man må jobbe mye for å bli god. Det måtte i hvert fal han siden faren ikke ville at han skulle bli danser. Det var også morsomt at han var kjent fra danse feber. Det var veldig bra hat fortalte litt om hva som var på scenen og hva de forskjellige tingene skulle være.
Å lære en dans fra noen av de som skulle være med i forestillingen var også morsomt, men jeg er ikke spesielt glad i å danse og ikke veldig god heller. Det var også morsomt å være på scenen og danse der fordi når Forestillingen begynte hadde vi hver på scenen. Det at tv kanalen nrk var der og filmet det vi gjorde var litt spendende.
Etter en lang pause på nesten fire timer som var litt lenge så vi på forestillingen. Forestillingen var veldig bra, jeg kjente igjen historien fra den originale filmen i jungelen. Effektene som ild, vind og lyd var også veldig bra og realistiske. Jeg følte at jeg på en måte var i skuespillet, fordi når helikopteret kom var det vind fra noen vifter og da følte det ut som om helikopteret var like i nærheten. Det var mange gode dansere, spesielt Adil og danse triksene hans. Adil spilte veldig som skuespiller selv om han er helt ny i teaterbransjen. Apene mener at apene spilte veldig bra, de var veldig morsomme.
Det var bra at forestillingen var beregnet mest for ungdom. De fleste teater stykker er enten beregnet for voksne eller barn. Jeg kjente igjen flere av skuespillerne fra jule serier jeg så når jeg var mindre, det var også litt morsomt. http://www.detnorsketeatret.no/netuser/repertoire/presentation.asp?pid=281

Ingen kommentarer: