torsdag 23. april 2009

Mine film vaner

Jeg er glad i å se på film, men må innrømme at jeg ikke ser så veldig mye på film. Jeg er liker mange forskjellige sjangere på film. Jeg er mest glad i action og humor. Jeg liker godt å se på morsomme barnefilmer som ”is tid” (ice age) eller filmer som ”die hard”. Jeg er ikke så glad i å se på skrekkfilmer, jeg liker å slappe av når jeg ser på film og det gjør jeg ikke med en skrekk film. Som oftest ser jeg på filmer som kommer på tv, men er også på kino en gang i blant. Jeg har også en del filmer på en hardisk som jeg ser på PC-en. Jeg kjøper ikke så mange dvd-er, men pleier å leie de hvis det er noe jeg har lyst til å se. Som sakt er jeg glad i filmer som ”die hard” og ”is tid”. ”Die hard” er en god film fordi det er mye action hele tiden og det er en god historie. De har laget mange ”die hard” filmer som er gode. ”is tid” er en morsom barnefilm som har noen morsomme figurer. De har ofte også en fin historie. Det finnes flere "is tid" filmer også, og nå kommer det en ny. Jeg liker best de filmene som slutter bra.

Ingen kommentarer: